Laatste nachtje Sri Lanka - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Tara Imke - WaarBenJij.nu Laatste nachtje Sri Lanka - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Tara Imke - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje Sri Lanka

Blijf op de hoogte en volg Tara

15 November 2012 | Sri Lanka, Negombo

Hoi allemaal,

Nog even een kort reisverslag van onze laatste dagen in Sri Lanka!
De Laatste keer dat we schreven zaten we in Mirissa, de dag erna zijn we met de bus naar Unawatuna gegaan, omdat we hier goede verhalen over hadden gehoord. Hier aangekomen hebben we een hostel gevonden en 's avonds lekkere roti gegeten (niet de roti die wij kennen in NL, maar een soort wrap met groenten en kaas erin erg lekker) Hierna zijn we naar de opening van een coctailbar geweest op het strand waar we een gezellige laatste avond met het Duitse stel hebben gehad. Hierna zijn Tara en ik door gegaan naar een ''groot'' feest. Dit viel echter tegen, want er waren vooral dronken Sri Lankanen, dus na 1 biertje hadden we het wel gezien.

De volgende dag zijn wij samen met het franse meisje door gegaan naar Hikkaduwa, waar we hadden afgesproken met een frans man die we hadden leren kennen in Kandy. Want ons doel was: het franse meisje en de franse man te koppelen! We hebben met zijn alle wat gegeten en gedronken. De volgende ochtend vroeg op want we gingen snorkelen. Even een quote van Tara: Tara zet haar duikbril op en zegt ''Ik kan niet meer ademen!'' Logisch want dat doe je door je snorkel! Maar hierna ging het goed, we hebben verschillende Nemo visjes gezien en een reuze schildpad! Het was erg gaaf om deze in levende lijven onderwater te zien en Imke heeft er zelfs aangehangen.
Tijdens de zonsondergang merkte we dat er zichtbaar een klik was tussen het franse meisje en de franse man, dus deze hebben we er maar samen wat laten genieten ;)
's avonds nog wat gedronken en het stel alleen gelaten, die een gezellig laatste avond hebben gehad....

De volgende dag hebben we samen een uur surfles genomen. Wat best moeilijk bleek te zijn, maar na een heleboel vallen (blauwe plekken) en opnieuw proberen zijn we beide blijven staan!
's Avonds naar een feest geweest in een bar van franse eigenaren waar het een gezellig feestje was, op tijd afgehaakt wanneer de rest te dronken werd en ons erg uh interessant begon te vinden.

Woensdag hebben we de trein naar Colombo genomen om daarna de bus naar Negombo te nemen, waar we de laatste 2 nachten slapen. Vrijdag lokale tijd 13.55 vliegen we naar Thailand om aan ons volgende vakantie avontuur te beginnen!

Ons volgende verslag zal dus vanuit Thailand zijn!
Een dikke kus van ons

• 15 November 2012 - 09:42

Michiel:

Nice nice. Klinkt goed allemaal! Leuk inderdaad surfen maar erg lastig. Als jullie nog een keer de kans hebben om 't te doen even informeren of de golven geschikt zijn voor beginners want maakt enorm verschil. Hier alles goed, graadje of 5, missen jullie niks aan. Heel veel plezier in Thailand!xxx

• 15 November 2012 - 09:45

Romy:

Datingburau een idee ;)?
    Leuk verhaaltje weer! En op naar Thailand !
    Spreek je vanuit daar weer !!
    Xxx

• 15 November 2012 - 10:50

Daphne:

Sawadika Thailand!

Heel veel plezier meiden & heel fijn te lezen dat jullie het 'overleven' zonder smeerkaas, GTST, Wildeman, jullie mannen en mij ;-)!!! Enjoy life!!!

With love from Daph-

• 15 November 2012 - 13:48

Marriët:

Leuk verhaal weer!! Die reuzeschildpad wat een beleving. Heb een goede reis verder. knuffel en kus van mij.

• 15 November 2012 - 16:56

Monique:

Hoi meiden, leuk om allemaal te lezen. Zo te horen vermaken jullie je best. Veel plezier maar weer!

• 15 November 2012 - 16:56

Monique:

• 15 November 2012 - 19:03

Piet:

Ha meiden, wat een leuk verhaal weer. Het zal stil zijn in Sri Lanka als jullie weg zijn! Tara heeft blijkbaar net zoveel technisch inzicht als ik. Veel plezier in Thailand.

• 16 November 2012 - 10:38

Trudie En Hans:

Hitch in Sri Lanka ;-). Mooi verhaal meiden, blij genieten, dan blijven wij jullie volgen (en meegenieten) xx Trudie en Hans

• 16 November 2012 - 21:18

René:

Imke heerlijk je verhalen te lezen en te blijven volgen. Ik krijg het idee dat jullie Sri Lanka in al zijn fasette hebben leren kennen.
    Kijk uit naar je eerste ervaringen Thailand dikke KUS

• 16 November 2012 - 22:10

Petra:

Nooit geweten dat een beetje jaloers zijn, zo leuk kan zijn. Zit ik zomaar vanuit koud Nederland aan warme stranden, surfen, feesten en snorkelen. Hoe heerlijk. Leuk al die mensen die jullie ontmoeten.
    Volgende stap zal vast ook veel moois brengen.
    Ook nog locals waar jullie contact mee hebben? Liefs en geniet dames. Petra
Tara

Actief sinds 13 Sept. 2012